گفتم عشق چیست ؟

آرشیو مطالب

نویسندگان

لینکدونی

گفتم عشق چیست ؟

    نویسنده : saeed تاریخ : چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:عشق چیست؟,سخنان گل,درباره ی عشق,شمع و عشق,پروانه و عشق,

به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."


به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."


به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."


به عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






     دسته بندی : <-PostCategory->|


مطالب گذشته

·

عشق ارسال در : 1391/5/9 8:42

·

عشق ارسال در : 1391/5/2 16:16

·

... اگر دل دلیل است آورده ایم ... ارسال در : 1391/4/28 16:30

·

عشق چیست ؟ ارسال در : 1391/4/28 16:25

·

گفتم عشق چیست ؟ ارسال در : 1391/4/28 16:24

·

بازم در مورد عشق ارسال در : 1391/4/28 16:9

پروفایل مدیر

  ازاينكه به وبلاگ ما سر زديد خوشحالیم اميدواریم با بيان نظرات وديدگاههاي خود ما را در بهتر شدن اين وبلاگ ياري كنيد. بسيار سپاسگذاریم

دوستان من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥دهکده عشق ♥♥ و آدرس lovevillage.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






سایر امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 10448
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1